top of page
Szukaj
  • Zdjęcie autoraPoland100BestHotels

Ibis rusza z globalną kampanią „Go get it”

Sieć hoteli klasy ekonomicznej Ibis rozpoczęła globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”). Ukazuje ona hotele tej marki jako miejsca pomagające podróżnikom realizować swoje aspiracje i spełniać marzenia.



Według najnowszego raportu marki, aż 34 proc. osób planuje podróż w 2025 roku, aby spełnić swoje aspiracje, a 72 proc. woli zaoszczędzić na noclegu, by więcej wydać na atrakcje. Ibis odpowiada na te potrzeby, oferując przystępne cenowo usługi w ponad 2600 hotelach na całym świecie, podkreślając, że podróżowanie może być dostępne dla każdego.


Kampania „Go get it” ma stanowić odpowiedź na zmieniające się potrzeby nowoczesnych podróżników. Jej osią jest seria siedmiu audiowizualnych opowieści o doświadczeniach ludzi, którzy zatrzymują się w hotelu Ibis w trakcie podróży, w którą wyruszyli, by spełnić marzenie, zrealizować aspirację lub oddać się swojej pasji. Filmy są emitowane w mediach społecznościowych, a w wybranych krajach dodatkowo jako telewizyjne spoty reklamowe.



“Podróże stały się dziś najbardziej podstawowym i pożądanym dobrem spośród wszystkich „towarów nie pierwszej potrzeby”, a nasze najnowsze badania trendów pokazują, że jeden na trzech respondentów planuje w 2025 roku podróżować więcej niż w obecnym. Na całym świecie, a zwłaszcza w dynamicznie rozwijających się regionach, takich jak Azja, obserwujemy istotny wzrost populacji podróżników. Marka ibis jest doskonale przygotowana do tego, by wyjść naprzeciw zmieniającym się potrzebom tego nowego pokolenia obieżyświatów” – Karelle Lamouche, chief commercial officer, Premium, Midscale & Economy brands w Accor.

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie

Comments


bottom of page